Молитва удовице

Исусе Христе, Господе и Сведржитељу! Плачућих утехо, сирочади и удовица заступниче. Ти си рекао: призови ме у дан скорби твоје, и избавићу те. У дане скорби своје прибегавам к Теби и молим Ти се: не одврати лице Твоје од мене и услиши мољење моје које Ти приносим са сузама. Ти Господе и Владико свих благоизволео си сјединити ме с једним од слугу Твојих, да бисмо били једно тело и један дух; дао си ми слугу Твога као сажитеља и заштитника. По Твојој благој и премудрој вољи си благоизволео узети од мене слугу Твојега и оставити ме саму. Клањам се пред таквом вољом Твојом и к Теби прибегавам у дане скорби моје: ублажи тугу моју због растанка с рабом Твојим, другом мојим. Ако си узео њега од мене, не ускрати ми милост Своју. Као што си некада примио две удовичине лепте, тако прими и ово мољење моје. Помени Господе преминулога слугу Твојега (ИМЕ) опрости му сва сагрешења његова, вољна и невољна, она у речи и она у делу, она у знању и незнању, немој га погубити због беззакоња његових и не предај га на вечне муке, већ по великој милости Твојој, и по обиљу доброте Твоје, ублажи и опрости сва сагрешења његова и приброј га светима Твојим, тамо где нема болести, ни туге, ни уздаха, већ је живот бесконачни. Молим и вапијем Ти Господе, дај ми да се у све дане живота мојега непрестано молим за преминулог раба Твојега, да све до кончине моје вапијем к Теби, Судији целога света, за опроштај свих сагрешења његових, и настањење његово у Небесним обитељима које си припремио за оне који Те љубе. Јер ако је и сагрешио но није одступио од Тебе, и не сумњајући све до свог последњег диханија, православно је исповедао Оца и Сина и Светога Духа; такву веру његову у Тебе, прими му уместо дела; јер нема човека да је живео а да није сагрешио. Ти си једини без греха, и правда је Твоја, правда вечна. Верујем Господе, и исповедам Те, услиши мољење моје, и не одврати лице Твоје од мене. Видећи удовицу црвену од плача, смиловао си се, и сина њеног кога су на грон нослили, васкрсао си: тако смилујући се ублажи и скорб моју. Као што си отворио двери милосрдја Твојега, рабу Твојему Теофилу који отиде од Тебе, и опростио му сагрешења његова по молитвама Свете Цркве Твоје уз молитве и милостињу супруге његове: тако Те и ја молим, прими моје мољење за раба Твојега и уведи га у живот вечни. Јер си Ти надање наше, Ти си Бог Који милује и спасава, и Теби славу узносимо са Оцем и Светим Духом. Амин.

Нема коментара:

Постави коментар