Молитва светом Нектарију Егинском за исцељење од рака

О светитељу Нектарије, оче богомудри! Прими, чувару вере православне, исповедање уста људи христоименитих, који се сабраше данас у храму благодаћу Божијом која у теби живи. Вест достиже до земље српске да се ти, велики међу Светима угодниче Божији, јављаш на свим странама света онима који призивају име твоје и од рака исцељење болеснима дарујеш.

Чусмо за јереја, твога имењака, Нектарија, који храм у име твоје подиже, са мукама великим, јер од рака на грудима тешко боловаше и крв му сваки дан из ране истицаше и страдаше он веома, али дело свето не остављаше.

А ти си, Светитељу многомилостиви, са Неба изненада сишао и пред њиме се у храму појавио. Он, пак, мислећи за тебе да си сабрат и један од смртних, од тебе затражи да се за њега помолиш и рече: "Болестан сам веома, али хоћу свету цркву да подигнем, да у њој Свету Литургију макар једном одслужим заједно са парохијанима, а после нека умрем, јер се смрти не бојим."

А ти си, оче, иако бестелесан беше, сузама лице своје оросио! И загрливши страдалника, целивао си га и рекао: "Не тугуј, чадо моје, јер ћеш, пошто болешћу будеш искушан, убрзо оздравити. И сви ће за чудо ово сазнати." Овај, пак, исцеливши се, разумеде с ким је говорио, али ти си тад већ невидив постао.

О велики угодниче Христов, Нектарије! Тај храм је данас довршен и чудеса се твоја као море умножише! Ми схватисмо да молитве праведника треба да буду подржане нашим усрђем за службу Божију и решеношћу да за Христа умиремо, да бисмо оздравили. Моле те, оче праведни, болесна чада твоја: да се на нама испуни воља Божија, добра, угодна и савршена, јер Бог неће смрти грешника, већ да се грешник обрати и жив да буде.

Ти, пак, пророче воље Божије, исцели нас благодатним јављењем својим, да велики буде Бог на Небесима и на земљи у векове векова! Амин.


60 коментара:

  1. POMOZI SVETI NEKTARIJE EGINSKI SVAKOME PA I MENI I MOJIMA NAJBLIZIMA

    ОдговориИзбриши
  2. MOLIM TE SVETI NEKTARIJE EGINSKI POMOZI SVAKOME, MOJIM NAJBLIZIMA PA I MENI.

    ОдговориИзбриши
  3. Molim ti se Sv.Nektarije Eginski za izlečenje moje drugarice Nade.Umoli Htista Boga našeg da pomogne onoj koja je mogima poagala.

    ОдговориИзбриши
  4. Molim ti Sv.Nektarije Eginski
    za moje izlečenje.
    Zovem se Biljana Popovic.

    ОдговориИзбриши
  5. Molim ti Sv.Nektarije Eginski
    za moje izlečenje.
    Zovem se Biljana Popovic.

    ОдговориИзбриши
  6. Pomozi mi SVETI NEKTARIJE da se izlečim od proklete bolesti

    ОдговориИзбриши
  7. Молим те помози Свети Нектарије да се излечим од рака панкреаса. Зовем се Мићић Владимир

    ОдговориИзбриши
  8. Molim te sv.Nektarije Eginjski pomozi svakome i mojoj deci pa i meni

    ОдговориИзбриши
  9. Molim te sv.Nektarije Eginjski za moje izlečenje

    ОдговориИзбриши
  10. Molim te svNektarije Eginjski za izlečenje Belić Dragana

    ОдговориИзбриши
  11. Pomozi sv.Nektaroje Eginjski svim bolesnim pa i meni.Slava mu!

    ОдговориИзбриши
  12. Molim ti se Sv.Nektarije Eginski za izlečenje moje drage prijateljice, plemenite duše i velikog čoveka Ljiljane Kuzmanović .Umoli Hrista Boga našeg da pomogne mučenici koja je svima pomagala i sebe bezuslovno davala. Oslobodi je ove zle bolesti i bola. Amin.

    ОдговориИзбриши
  13. Moli se Sv.Nektarije Eginski za moje izlečenje Snežanu Vuković.Oslobodi me od bola koji me svakodnevno muči.Amin.

    ОдговориИзбриши
  14. Molim ti se Sv. Nektarije Eginski da mi pomogneš da se izlečim od raka limfne žlezde. Moje ime je Bojan Marković. Amin.

    ОдговориИзбриши
  15. Molim ti se sveti Nektarije Eginski za izlecenje mog oca Srete Mijatovica od opakog karcinoma od koga je jako bolestan

    ОдговориИзбриши
  16. Molim ti se sveti Nektarije, pomozi mojoj majci.

    ОдговориИзбриши
  17. Молим те Свети Нектарије за излечење од рака мог таста Вељковић Јовице.Амин☦☦☦

    ОдговориИзбриши
  18. Molim ti se Sveti Nektarije za izlečenje mog oca koji boluje od teške bolesti i trpi veliku bol. Amin

    ОдговориИзбриши
  19. Molim ti se sv. Nektarije za izlecenje Drago Kremenovica. Amin

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман25. јул 2019. 18:46

    Molim ti se sveti Nektarije za izlečenje svoje majke.Žene koja je uvek svima rado i sa osmehom na licu pomagala,molim te iz dubine srca svoga očisti je od lošega,daj joj života da pomogne i unucima njenim.Pmogni njoj i svakome ko vodi bitku sa tom opakom bolešću.Molim ti se i za nju i za svakog ko ne zna za tvoje darove.Amin

    ОдговориИзбриши
  21. Molim te sveti Nektarije za izlecenje moje cerke Milice i svih koji boluju od ove opake bolesti. Pomogao si svima koji su molili, pomozi i Milici, daj joj leka i dugog zivota. Amin

    ОдговориИзбриши
  22. Molim te sveti Nektarije Eginski da mi pomognes izlecenje od raka,kako meni tako i drugima. Tvoja sluskinja Marina Bojanic. Amin

    ОдговориИзбриши
  23. Molim te sveti Nektarije Eginski da pomognes izlecenje od raka mom suprugu Jovi.Kako njemu tako i drugima koji obolise od nesretne bolesti.Tvoja sluskinja Nada.Amin

    ОдговориИзбриши
  24. Molim te oče za izlečenje svih bolesnih pa i moje dece. Oprosti naše roditeljske grehe od rođenj pa do zadnjeg dana života našeg da svi ozdrave pa i naša deca.
    Amin

    ОдговориИзбриши
  25. Molim te Sveti Nektarije Eginski za izlečenje svih pa i moje dece. Molim te za oproštaj naših roditeljskih grehova od rođenja do danaśnjeg dana a i buduće od namernih i nenamernih grehova, za isceljenje svih bolesnih pa i naše dece. Tvoj sluga Prokopije i sluškinja Zorica

    ОдговориИзбриши
  26. Molim te Sveti Nektarije Eginski da oprostiš sve grehove mojih roditelja a i moje svesne i nenamerne mišlju i delom učinjene i pomogneš meni da ozdravim od ove opake bolesti sačuvaš svačiju pa i moju decu i pomogneš mi da živim i budem sa njima Sluga sam tvoj Perka

    ОдговориИзбриши
  27. Molim te Sveti Nektarije Eginski za izlečenje svih bolesnih pa i mog brata Dalibora koji je tesko bolestan od kancera.daj mu da živi.Tvoj sluga Marko .Amin

    ОдговориИзбриши
  28. Molim te Sveti Nektarije za izlečenje mog oca Dragoljuba Živkovića.

    ОдговориИзбриши
  29. Molim te Sveti Nektarije da ozdravim, molim te pomozi drugima i meni Jasmini, slugi Bozjoj. Amin.

    ОдговориИзбриши
  30. M.S.
    Molim te Sveti Nektarija Eginski pomozi svima bolesnim od raka pa i meni Miliji da ozdravim, slugi Božijoj. Amin

    ОдговориИзбриши
  31. Molim te Sveti NEktarije Eginski pomozi da moje dete Sandra potpuno ozdravi nakon operaciju i pomozi svima koji boluju da ozdrave!

    ОдговориИзбриши
  32. Molim te Sveti Nektarije Eginski pomozi svima koji boluju od teške bolesti pa i mom bratu Miloradu,vjećna ti slava i milost,Amin

    ОдговориИзбриши
  33. Molim te Sveti Nektarije Eginski, isceli sve koji boluju od raka, pa i mog tatu Gavru slugu Bozijeg. Sveti Nektrarije Eginski, moli Boga za nas. Amin

    ОдговориИзбриши
  34. Molim te Sv.Nektarije za izlecenje moga oca Jovo Jankovic koji boluje od raka. Pomozi mu i isceli ga! Gospode Iause Hriste pomiluj nas gresne! Amin

    ОдговориИзбриши
  35. Molim te Sveti Nektarije za izlecenje moje majke, kako moje majke tako i sviju koji boluju od ove oke bolesti,
    Amin

    ОдговориИзбриши
  36. Molim te Sveti Nektarije za moje izlecenje,kao i sviju koji boluju.🙏

    ОдговориИзбриши
  37. Molim te Sv.Nektarije izleci sve koji boluju,izleci i mene Sv.Nektarije Marina.🙏

    ОдговориИзбриши
  38. Molim ti se Sveti Nektarije da podaris zdravlje mojim najblizim i mene da iscijelis od bolesti

    ОдговориИзбриши
  39. Molim ti se Sveti Nektarije da se izlijecim od ove bolesti...

    ОдговориИзбриши
  40. Molimte i mene pomognimi I Mojata familija ❤️

    ОдговориИзбриши
  41. Molimte sveti nektarije pompgnimi mene I detevo Moje . Molimte izlecime od ovoj rak. Momimte za tvojte cuda donesi mi ja pak ljubovta moja I bebu. 🙏💫❤️

    ОдговориИзбриши
  42. Molim te sveti Nektarije, pomozi mome ocu i izleči ga od teške bolesti. Amin.

    ОдговориИзбриши
  43. Molim te Sveti Nektarije, pomogni mom ocu, dobroj i napacenoj dusi, koji je sa velikom ljubavlju pomagao bliznjima i nepoznatima, podari mu spokojstvo i mir njegovoj dusi od ove opake bolesti. Mom najdrazem Tugomiru, Amin

    ОдговориИзбриши
  44. Molim te Sveti Nektarije, pomogni mom ocu, dobroj i napacenoj dusi, koji je sa velikom ljubavlju pomagao bliznjima i nepoznatima, podari spokojstvo i mir njegovoj dusi od ove opake bolesti. Mom najdrazem Tugomiru, Amin

    ОдговориИзбриши
  45. Molim te SVeti Nektarije pomozimi da se izlecim od ove teske bolesti koja je usla u moje telo kako bih mogao da cuvam i da gledam unuke

    ОдговориИзбриши
  46. Sveti Nektarije pomozi svima pa i meni,moj porodici....Sv.moj Nektarije

    ОдговориИзбриши
  47. Molimte Sveti Nektarije pomozi mi I izleci od ove teske BOLESTI moju zaovu Ljubinku Pavlovic da dozivi I cuva svoje unuke isceli je za njeno deye koje nije Jos udato Molimte Sveti Nektarije AMIN

    ОдговориИзбриши
  48. Molim te Sveti Nektarije za pomoć,potpuno isceljenje tela naročito creva i nesanice.Večno zahvalan.Zoran Ristić. Nek ti je večna slava

    ОдговориИзбриши
  49. Molim te Sveti Nektarije da mi pomogneš u izlečenju prostate,kako bih mogao kaopokajnik da služim bližnjima u mojoj porodici. Amin

    ОдговориИзбриши
  50. Molim ti se Sveti Nektarije da pomognes u izlecenju pankreasa i jetre kako bih mogao kao pokajanik da sluzim bliznjima i porodici mojoj i sinu mom .Amin

    ОдговориИзбриши
  51. Molim ti se Sveti Nektarije da pomognes u izlecenju ove moje teske bolesti koja se nadvila nada mnom i neda mi mir ni spokoja.Amin

    ОдговориИзбриши
  52. Те молиме Свети Нектарије , помогни му на Благоја другарот и колега наш, кој е тешко болен од рак, освен тебе друга помош нема Свети Угодниче. Благословен Бог у свим делима својим.

    ОдговориИзбриши
  53. Molim te sveti Nektarije, pomozi svima pa i meni...Amin������

    ОдговориИзбриши
  54. Molim te sveti Nektarije, pomozi svima pa i meni...Amin🙏🙏🙏

    ОдговориИзбриши
  55. Molim ti se Sveti Nektarije da podaris zdravlje mojoj porodici i da iscelis sve bolesne i mene od ove zle bolesti. Amin 🙏

    ОдговориИзбриши
  56. Molim te sv Nektarije da se molis i pomognes mom ocu Miroslavu da pobedi karcinome i ozdrdravi amin

    ОдговориИзбриши
  57. Molim te Sveti Nektarije da izlečiš moju baku od raka. Amin.

    ОдговориИзбриши
  58. Molim te Sveti Nektarije daj mi snage i pomozi mi i isceli me od ove opake teske bolesti. AMIN

    ОдговориИзбриши
  59. Sveti Nektarike moli ti se sluškinje Božija Mirjana da mi iscelis tatu i pomogneš pri ozdravljenju njegovom


    ОдговориИзбриши
  60. Molim se za ozdravljenje svih koji boluju, pa i moje. Pomozi, Sveti Nektarije.

    ОдговориИзбриши