Молитва светих Оптинских стараца

Господе, дај да са душевним спокојем примим све што ми донесе наступајући дан и да се свецело предам вољи Твојој Светој. Упућуј ме и помажи сваког часа у току овога дана. Било какве вести да добијем, научи ме да их примим душом спокојном и са чврстим уверењем да у свему бива Твоја Света воља. Управљај мојим мислима и осећањима и у свим делима и речима. У свему непредвиђеном што ме задеси, не допусти да заборавим да све долази од Тебе. Научи ме да се правилно и разумно опходим са сваком чланом своје породице и са својим ближњима, да никог не смућујем и не ожалостим. Господе, дајми снаге да поднесем замор данашњега дана и све што се у току дана догоди. Управљај мојом вољом и научи ме да се молим, да верујем, да се надам, да трпим, да праштам и волим. Амин.

Нема коментара:

Постави коментар