Молитва Светог Саве пред упокојење

УСЛИШАЈ МЕ ПРАВДОМ ТВОЈОМ, ГОСПОДЕ!

Господе, услиши молитву моју, и вапај мој ка Теби нека дође; и не одврати лица Твога од мене!

У који дан будем тужио, приклони ка мени уво Твоје и брзо ме услишај. Јер ишчезоше дани моји као дим, и кости моје сметоше се веома, и малакса у мени дух мој, и срце моје смете се у мени.

И остави ме сила моја.

И дижем ка Теби руке моје, душа моја као безводна земља жели помиловања Твога. Брзо ме услишај, Господе: сконча дух мој, не одврати лица Твога од мене. И избави ме од непријатеља мојих!

Ка Теби прибегох, Господе, и дух Твој добри водиће ме на земљу праву. Имена Твога ради оживећеш ме, Господе, по правди Својој.

Из печали изведи душу моју, Господе, и милошћу Својом истреби непријатеље моје, и погуби све који души мојој досађују - јер ја сам слуга Твој.

Услишај ме правдом Твојом и не уђи у суд са слугом Својим, Господе, јер се пред Тобом ниједан живи неће оправдати.

И изведи из тамнице душу моју, да се имену Твоме исповеда.

Нема коментара:

Постави коментар