Молитва труднице за успешан порођај


О, Преславна Мати Божија, помилуј мене, слушкињу Твоју, и дођи ми у помоћ у време моје болести и опасности у којима све бедне Евине кћери рађају децу, сети се, о Благословена међу женама, с каквом си радошћу и љубављу Ти ишла журећи у далеки крај да посетиш рођаку Твоју Јелисавету за време њене трудноће, и какво је чудесно дејство имала благодатна посета Твоја и на матер, и на дете у утроби. И због неисцрпне доброте Твоје даруј и мени, покорној слушкињи Твојој, да се успешно породим; даруј ми ту благодат да дете које се сад налази под мојим срцем, оживевши, радосно узигравши као свето чедо Јован, поклони се Божанском Господу Спаситељу, Који се из љубави према нама грешнима није узгнушао да и Сам постане чедо у утроби Твојој. Неизрецива радост којом се испунило Твоје девствено срце према новорођеном Твом Сину и Господу нека усклади муку у којој ми предстоји да родим. Живот света, мој Спаситељ кога Си родила, нека ме спаси од смрти која прекида живот многих мајки на порођају, и нека уброји плод утробе међу изабранике Божје. Услиши, Пресвета Царице Небеска, смирену молбу моју и погледај мене, бедну грешницу, погледом Твоје благодати; не посрами моје уздање у Твоје велико милосрђе и осени мене, Помоћнице хришћана, Исцелитељко болесних, Твојим Материнским покровом у часу муке и болести да се удостојим и ја да осетим на себи да си Ти – Мати милосрђа, и да прославим заувек Твоју благодат, која никада не одбацује молитве грешних и спасава све који Те призивају у време муке и болести. Амин!

Издање: „Молитве за децу и благосиљање у породици“, Видик, Београд, 2004.
Извор: „Молитвы о детях о благополучии семьи“, Москва, 2001.
Превод са руског: Биљана Вићентијевић

Нема коментара:

Постави коментар