Молитва пред смрт

Господе, погледај на мене, створење Твоје и дело руку Твојих. Узми мој страх и пошаљи ми Свог анђела да ме теши силом Твоје присутности, као што си и Ти у Својој агонији и крвавом зноју у Гетсиманији био утешен пред Своју смрт на крсту ради нас и нашега спасења. Покажи ми како да одстраним од себе све оно што није део Вечног Живота у Теби.

Ако је Твоја воља, поднећу и губитак свести о томе да је утеха у Теби, као што си и Ти ради мене поднео да будеш од Оца остављен у Својој агонији.

Све оне које волим препоручујем Твоме промислу и бризи, јер знам да ћеш Ти за њих учинити више него што ја могу пожелети.

О, Господе, Ти знаш све моје грехе. Смилуј се мени и у Свом изобилном човекољубљу и милосрђу учини да Небо за мене буде отворено, да бих ја, ништавни грешник, могао да видим анђеле који ми се радују када ме примаш у Царство Твоје Небеско. Нисам, Господе, достојан Твоје Љубави, али се уздам да ме нећеш препустити вечној пакленој муци. Молитвама Твоје Мајке Марије и свих светих уврсти ме међу оне који гледају светлост Лица Твога. Јер си Ти мој Живот и моје Васкрсење и Твоје руке ће ме примити са љубављу, о Исусе, и ја Те прослављам са Твојим Беспочетним Оцем и Твојим Пресветим, Благим и Животодавним Духом, сада и увек и у векове векова. Амин!



Нема коментара:

Постави коментар