Молитва 9.: Господу нашем Исусу Христу

Многомилостиви и свемилостиви Боже мој, Господе Исусе Христе, из велике љубави сишао си и оваплотио се, да би спасао све. 

И опет, Спасе, спаси ме по благодати, молим Те. Јер ако ме спасеш због дела, онда то није благодат и дар, него дуг.

О, велики у милосрђу и неисказани у милости, Ти си, о Христе мој, рекао: Који верује у Мене, биће жив и неће видети смрти вавек. 

Ако дакле вера у Тебе спасава очајнике ево верујем: спаси ме, јер си Ти мој Бог и Саздатељ. 

Нека ми се место дела урачуна вера, Боже мој, који не тражиш дела која ме оправдавају. 

Но ова вера моја нека замени све, нека она одговара, нека ме она оправдава, нека ме она покаже учесником Твоје вечне славе, да ме не би уграбио Сатана и да се не би похвалио, о Речи, да ме је отео из Твојих руку и заштите. 

Али, хтео ја или не, спаси ме, Христе Спасе мој; похитај брзо, брзо, погибох, јер си Ти Бог мој од утробе мајке моје. 

Господе, удостој ме да Те сада заволим као што некада заволех сами грех, и да опет служим Теби без лености усрдно, као што раније служих варљивом Сатани. 

Особито пак служићу Теби, Господу и Богу моме Исусу Христу, у све дане живота мога, сада и увек и у векове векова. Амин.

Нема коментара:

Постави коментар