Поноћна песма Пресветој Богородици

Благодат Твоју певам, Владарко, и молим Те, ум мој облагодати. Научи ме да идем право путем Христових заповести. Оснажи ме да стражим у славословљу, сан мрзовоље одгонећи. Свезана оковима греха, раздреши ме молбама Твојим Богоневесто. Чувај ме и ноћу и дању, избављајући ме од непријатеља који војују против мене. Оживи ме умртвљеног страстима, Ти која си родила животодавца Бога. Просвети душу моју ослепљену, Ти која си родила незалазну Светлост. 0 дивна палато Господња, учини ме домом Духа божанског. Ти која си родила Лекара, излечи давнашње страсти душе моје. На стазу покајања упути мене кога витла животна бура. Избави ме огња вечнога, и црва злога, и тартара, да не постанем радост ђаволима ја који сам подлегао многим гресима. Свебеспрекорна, начини новога човека од мене који сам остарео кроз неосетљива сагрешења. Удаљи ме од сваке муке и умоли Владара свих. Удостој ме да са свима Светима добијем небеско весеље. Пресвета Дјево, услиши глас непотребног слуге Свог. Пречиста, дај ми често бујицу суза која очишћава прљавштину душе моје. Непрестано Ти приносим јауке од срца, одобровољи се, Владарко, прими моју молитвену службу и принеси милосрдном Богу. Ти која си изнад анђела, учини ме вишим од овога света. Светлоносна сени небесна, руководи у мени духовну благодат. Свебеспрекорна, подигнућу на похвалу руке и усне, упрљане прљавштином. Избави ме душегубних злоба, молећи усрдно Христа, коме приличи част и поклоњење, сада и увек и у векове векова. Амин.  

Нема коментара:

Постави коментар