Богородица Посредница грешнима


Царице моја Преблага, Пресвета Надо и Заштито! Ево, ја бедни грешник стојим пред Тобом! Не остави мене који сам од свих остављен, не заборави мене који сам од свих заборављен, дај радости мени који радости нисам осетио! О, тешке невоље и жалости моје! О, безбројни грехопади моји! Живот је мој као ноћна тама, и нема никога од синова човечијих који би могао мени помоћи! Ти си једина нада и заштита, једино уточиште и утврђење моје. Теби смело пружам немоћне руке своје и молим Те: буди милостива мени, Свеблага, поштеди мене искупљеног крвљу Сина Твога, ублажи болести многонапаћене душе моје, укроти јарост оних што ме ненавиде и окривљују, оснажи пресахлу снагу моју, као у орла обнови младост моју и не допусти да ослабим у вршењу заповести Божијих. Огњем небесним дотакни пометену душу моју и испуни је вером непостидном, љубављу нелицемерном и надом поузданом. Да увек прослављам Тебе преблагословену Заступницу света, Покровитељку и Посредницу нама грешнима, и да се клањам Сину Твоме и Спасу нашем Господу Исусу Христу, са беспочетним Оцем Његовим и животворним Духом Светим, сада и увек и у векове векова. Амин. 

2 коментара: