Молитва Богу Оцу - Вечерња молитва

светог Макарија Великог

Боже вечни и Царе сваког створења који си ме удостојио да доживим до овога часа, опрости ми грехе које учиних овога дана делом, речју и мислима. И очисти Господе, смирену душу моју од сваке прљавштине тела и духа. И дај ми, Господе, да ми сан ове ноћи прође у миру да бих уставши са скромне постеље, угађао пресветом имену Твом, у све дане живота мога, и победио све телесне и бестелесне непријатеље који војују на мене. И избави ме, Господе, од сујетних помисли и рђавих жеља које ме прљају. Јер је Твоје царство, и сила, и слава Оца и Сина и Светога Духа, сада и увек у векове векова. Амин.

Издање: Православни молитвеник, Издање Православне Духовне академије Светог Василија Острошког - Србиње,  Аспровалта, Јелада, 1996.
Интернет: www.rastko.rs

Нема коментара:

Постави коментар