Молитва пред Свето Причешће

светог Јована Златоустог

Верујем, Господе, и исповедам да си Ти заиста Христос, Син Бога живога, Који си дошао у свет да грешнике спасеш, од којих сам први ја. Још вјерујем да је ово само пречисто Тело Твоје, и ова сама пречасна Крв Твоја. Стога Ти се молим: помилуј ме, и опрости ми сагрешења моја хотимична и нехотимична, учињена речју и делом, свесно и несвесно, и удостој ме да се неосуђено причестим пречистим тајнама Твојим на отпуштање грехова и на живот вечни. Прими ме данас, Сине Божији, за причасника Тајне Вечере Твоје, јер нећу казати Тајну непријатељима Твојим, нити ћу Ти дати целив као Јуда, већ као покајани разбојник исповедам Те: сети ме се Господе, у Царству Твоме. Да ми причешћивање Твојим Светим Тајнама, Господе, не буде на суд или осуду, него на исцељење душе и тела. Амин.


Саставио: свети Јован Златоусти
Прилика: сутрадан по примању Светог причешћа, после јутарњих молитви
Издање: Православни молитвеник, Издање Православне Духовне академије Светог Василија Острошког - Србиње,  Аспровалта, Јелада, 1996.

Интернет: www.rastko.rs и www.atlantaserbs.com

Нема коментара:

Постави коментар