Молитва Господу за опроштај, заступништво и помоћ

У руку Твог превеликог милосрђа, о Боже мој, предајем душу и тело моје, осећања и речи, савете и мисли моје, дела моја и сва кретања моје душе и тела. Мој почетак и крај, веру и живот мој, ток и крај живота мојега, дан и час издисања мог, престављење моје, упокојење душе и тела мога. Ти, о Свемилостиви Боже, чију Благост и Незлобивост не могу да превазиђу ни сви греси света, прими мене, од свих људи најгрешнијег, у руку заштите Твоје и избави од сваког зла, очисти многобројна безакоња моја, подај исправљење злом и окајаном мојему живљењу и избављај ме од будућих тешких грехова, како ничим не бих повредио Твоје човекољубље. Њиме покривај моју немоћ од бесова, страсти и злих људи. Непријатељима видљивим и невидљивим запрети, руководећи ме путем спасења, доведи ме к Теби, пристаништу мојем и завршетку жеља мојих. Дај ми кончину хришћанску, мирну, сачувај ме од духова злобе, и на Страшном Твом Суду, буди милостив рабу Твојем и присаједини ме са десне стране заједно са Твојим благословеним овцама, да заједно с њима славим Тебе, Творца мога, у векове. Амин.


Извор: „Замке злих духова” од jеромонаха Пантелејмона (Ледина)
Превод: Радмилa Максимовић

Нема коментара:

Постави коментар