Псалам 25.

(Псалам) Давидов. (МТ: Псалам 26)
  1. СУДИ ми, Господе, јер ходих у незлобивости мојој;
    и уздајући се на Господа нећу изнемоћи.
  2. Испитај ме, Господе, и окушај ме;
    претопи бубреге моје и срце моје.
  3. Јер је милост Твоја пред очима мојим,
    и благоугодих у истини Твојој.
  4. Не седох са збором сујетним (и лажљивим),
    и са преступницима нећу ући (заједно).
  5. Омразох сабрање лукавих,
    и са безбожнима нећу седети.
  6. Умићу у невиности руке своје
    и обићи ћу жртвеник Твој, Господе,
  7. да чујем глас хвале Твоје,
    и казујем сва чудеса Твоја.
  8. Господе, заволех лепоту дома Твога
    и место насеља славе Твоје.
  9. Не погуби са безбожнима душу моју,
    и с људима крвницима живот мој;
  10. којима су у рукама безакоња,
    десница њихова испуни се мита.
  11. А ја у безазлености својој ходих;
    избави ме и помилуј ме.
  12. Нога моја стаде на правоти;
    у црквама благосиљаћу Те, Господе.

Нема коментара:

Постави коментар