Mолитва за усрднију и топлију молитву

Боже свесилни, који седиш на престолу вечне славе, који си невидљив а све видиш, и нечујан а све чујеш, с ангелима Ти се поклањам и са свецима молим, не одбаци створење Твоје због греха но прости, помилуј и спаси.

Обдари ме даром молитве, да молитва моја буде у срцу мом као свећа која се не гаси.

Да се и ја умем молити Теби онако како Ти се молила Пресвета Богородица на земљи: да име Твоје свето не излази из срца мојега.

Да се и ја могу молити Теби онако као сви свети Твоји: да с дисањем изговарам име Твоје велико и слатко.

Да ми молитва буде чиста и несмешана са светским помислима.

Да не иштем у молитви од Тебе ништа непотребно и излишно што ми може бити искушење и камен спотицања.

Да иштем од Тебе пре свега спасење душе, а потом хлеба насушна и здравља свима својима и себи.

Одагнај од мене непоменика врага, који ми смућује мисли и страши ме.

О свеци Божји, узнесите молитве ваше за мене недостојнога, да ми Господ ваш и мој даде дар усрдне и топле молитве вазда за вазда, до гроба и до праведнога Суда.

Ангеле Божји, окади златном кадилницом молитве свих светих за све молитвенике, и за мене грешног.

Слава Ономе који седи на вечном престолу славе, слава Му навек. Амин.

2 коментара: