Молитве после Светог Причешћа: Молитва пета - Пресветој Богородици

Пресвета Владичице Богородице, светлости помрачене душе моје, надо, заштито, прибежиште, утехо, радовање моје, благодарим Ти што си ме недостојног удостојила да будем причасник пречистога Тела и пречасне Крви Сина Твога. Но Ти, која си родила истиниту Светлост, просвети умне очи срца мога; Ти, која си родила Извор бесмрћа, оживи ме умртвљеног гресима: Ти, која си самилосна Мајка милостивог Бога, помилуј ме и дај ми умилење и скрушеност у срцу, и смиреност у мислима мојим, и повратак из ропства помисли мојих, и удостој ме да до последњег даха свог неосуђено примам светињу пречистих Тајни, на исцељење душе и тела, и подај ми сузе покајања и исповести, да бих Те певао и славио у све дане живота свог, јер си благословена и прослављена у све векове. Амин.

Превод: отац Јустин Поповић
Издање: отац Јустин Поповић: Молитвеник - Каноник, манастир Ћелије, 2004.
Интернет: www.vavedenjebeograd.net и www.svetosavlje.org

Нема коментара:

Постави коментар