Молитве после Светог Причешћа: Молитва трећа

светог Симеона Метафраста

 Саздатељу мој, који си ми добровољно дао Тело Твоје за храну, који си огањ што спаљује недостојне, не спали ме, но још продри у моје удове и саставе, у све зглобове, у унутрашњост, у срце. Спали трње свих сагрешења мојих; душу очисти, мисли освети, учврсти са ставе с костима, просвети пет простих чула, и свега ме прикуј за страх Твој. Увек покривај, штити и чувај ме од сваког дела душегубног и речи. Очисти ме, и умиј ме, и украси ме: улепшај ми душу, и уразуми ме, и просвети ме. Покажи ме Твојим обитавалиштем јединога Духа, а никада више обитавалиштем греха, да, уласком Причешћа, од мене као од огња бежи сваки злотвор, свака страст, као од дома Твог. За заступнике приводим Ти све Свете, вође Бестелесних Сила, Претечу Твога, премудре Апостоле, и још Твоју беспрекорну, чисту Мајку, чијим молбама прими мене, слугу Твога, милосрдни Христе мој, и учини сином светлости. Јер си Ти, Благи, једини и освећење и светлост душа наших, и Теби, као што приличи, сви узносимо славу сваки дан, као Богу и Владару.

Саставио: свети Симеон Метафраст
Превод: отац Јустин Поповић
Издање: отац Јустин Поповић: Молитвеник - Каноник, манастир Ћелије, 2004.
Интернет: www.vavedenjebeograd.net и www.svetosavlje.org




Нема коментара:

Постави коментар